Social media marketeer

Solliciteer nu

Social Media Marketeer 

Voor ons Activate team zijn we op zoek naar een Social Media Marketeer, die zich bezig houdt met de inzet van social media kanalen voor campagnes voor onze klanten. 

Voor diverse merken denk je mee over de juiste campagne tactieken en kanalen, richt jij campagnes in én zorg je ervoor dat ze 'above benchmark' presteren.

Om hiervoor te zorgen ben jij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen je vakgebied. Je bent dan ook nieuwsgierig en hebt een drive om altijd beter te worden.

Wat je bij IN10 doet als Social Media Marketeer

  • De doelstellingen en kpi’s die onze strategen opstellen help jij vertalen naar succesvolle social media campagnes. Deze campagnes manage jij vervolgens van A tot Z en wanneer nodig stuur jij bij.
  • Is de campagne eenmaal afgelopen, dan zorg jij voor de rapportage met actionable insights. Voor het verkrijgen van die insights gebruik jij als marketeer natuurlijk jouw favoriete analytics tools.
  • Werk je samen met diverse groep aan specialisten, van strategen tot designers en van developers tot content managers en creatives.
  • Als specialist zorg jij ervoor dat iedereen binnen IN10 altijd op de hoogste is van de laatste social media marketing ontwikkelingen.

Over IN10:

IN10 is een creative digital agency. We zijn aangesloten bij Dutch Digital Agencies, de branchevereniging van de beste digitale bureaus. Als uitvinders van ‘Digital Hospitality’, werken wij met circa 60 specialisten dagelijks aan het creëren van innovatieve, creatieve ervaringen die mensen en merken verbinden. Hierbij zoeken we altijd naar de beste en meest creatieve toepassing van technologie, om een zo relevant mogelijke merkbeleving neer te zetten.

Jij:

  • Hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring;
  • Hebt ervaring met het inrichten en monitoren van social advertising, bij voorkeur niet alleen op Facebook en Instagram;
  • Kan zelfstandig werken maar werkt ook in teamverband; 
  • Bent onderzoekend en altijd op zoek naar nieuwe kansen voor de merken waar we voor werken;
  • Hebt een sterk analytisch denkvermogen en houdt van cijfers, zonder creativiteit uit het oog te verliezen;
  • Bij voorkeur beheers je tools als Google Analytics, Data Studio en Google Tag Manager;

#in10leven